Regulamin

Informacje o terminach imprez Mistero Milano

Regulamin

Postprzez Paweł » 20 sie 2010, o 19:32

Regulamin forum


1. Firma Mistero Milano Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności i nie identyfikuje się z treściami publikowanymi na forum przez użytkowników. Są to opinie wyrażane przez osoby nie związane z redakcją i stanowią autonomiczne wyrażenie ich osobistych światopoglądów, recenzji, opinii i sympatii.
Jeśli wypowiedzi użytkowników łamią prawo, dobry obyczaj lub regulamin forum, moderator zajmuje się takimi incydentami tylko po uprzednim zgłoszeniu treści do moderacji.

2. Administratorem forum są użytkownicy z rangą "Admin'. Jego postanowienia są nadrzędne wobec postanowień moderatorów. Prosimy o zgłaszanie im problemów z funkcjonowanie forum lub kont użytkownika.

3. Administratorzy oraz moderatorzy są uprawnieni do wydawania postanowień regulujących zasady używania forum jak i jego poszczególnych działów.

4. Administratorzy oraz moderatorzy zastrzegają sobie prawo do ingerencji w treść postu. Są jednakże obowiązani do zamieszczenia stosownej informacji o edycji postu.

5. Wszelkie posty zawierające treści obraźliwe, niezgodne z dobrymi obyczajami, godzące w dobra osób trzecich, będą usuwane, a ich autorzy dostaną ostrzeżenie lub zostaną usunięci z forum.

6. Zabrania się publikacji treści erotycznych. Ich autorzy zostaną usunięci z forum.

7. Zabrania się publikacji informacji typu warez czyli materiałów lub odnośników do materiałów chronionych prawem autorskim.

8. Zabrania się rejestrowania jednej osoby pod więcej niż jedną nazwą użytkownika. Wszystkie konta jednej osoby mogą zostać usunięte.

9. Zabrania się pisania dużymi literami.

10. Administratorzy oraz moderatorzy mają prawo usuwania wiadomości, przenoszenia jej do dowolnego działu oraz zamykania tematu jeżeli stwierdzą, że dana wiadomość:
- obniża ogólny poziom forum,
- została napisana w sposób niezrozumiały (niepoprawna pisownia, popełnienie licznych błędów ortograficznych, użycie slangu),
- została napisana w nieodpowiednim dziale,
- została napisana przy braku związku z tematem.

11. Temat wątku musi odzwierciedlać treść postu.

12. Przed zadaniem pytania upewnij się, że odpowiedź nie znajduje się na tym forum.

13. Spamowanie (pisanie postów nic nie wnoszących do rozmowy) może być karane usunięciem z forum.

14. Osoby wysyłające zaproszenia na inne fora, mogą zostać usunięte z forum.

15. Publikacje reklamujące produkty czy inne fora mogą zostać usunięte, dotyczy to również podpisów użytkowników.

16. Zarówno rejestracja jak i pisanie na forum oznacza akceptację regulaminu.
Obrazek

Paweł

Avatar użytkownika
Administrator
 
Posty: 301

Powrót do Szkolenia, warsztaty, pokazy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość